Michał Grabowski

Michał Grabowski

Specjalista ds. e-commerce, absolwent Politechniki Wrocławskiej, z 10-letnim stażem w tworzeniu i optymalizacji sklepów internetowych. Jego praktyczne podejście do budowania skutecznych modeli biznesowych przekłada się na realne wyniki. Prywatnie pasjonat sportu i eksperymentów kulinarnych.

Czy Twoja firma potrzebuje własnego call center?

Czy Twoja firma potrzebuje własnego call center?

Jak zrozumieć, że Twoja firma potrzebuje własnego centrum obsługi klienta, aby zapewnić wysoką jakość usług? Oto kilka przypadków, które jednoznacznie wskazują, że firma powinna stworzyć osobny dział obsługi klienta. Ilość klientów sugeruje, że powinieneś Jeśli pracownicy Twojej firmy nie mają…

4 skuteczne sposoby na tanią reklamę firmy

4 skuteczne sposoby na tanią reklamę firmy

Prowadzą firmę, niezależnie od branży, trzeba zainwestować w reklamę. Dzięki właśnie reklamie można dotrzeć do większej ilości klientów, a przy tym zwiększyć zyski. Duże znaczenie ma także fakt, że we współczesnym świecie reklama ma kluczowe znaczenie w zdobyciu klientów, bo…